Účinky Covid19 stále pretrvávajú najviac v sektore gastronomických služieb. Teraz viac ako kedykoľvek predtým, majú majitelia firiem na celom svete prehodnotiť svoje pracovné procesy a prostredie. V čase, kedy boli prevádzky globálne zatvorené, ostalo majiteľom jediné riešenie a to rozvoz jedla. My Vám poradíme pár tipov ako robiť donášku správne, aby sa k Vám zákazníci radi vracali.

ONLINE SVET

V dnešnej dobe beží všetko online. Zákazníci uprednostňujú online objednávanie jedla, kde za pár klikov majú objednávku vytvorenú, bez zdĺhavých telefonátov.

Online objednávanie jedla:

  • Bistro.sk
  • Wolt.sk
  • Bolt.sk
  • vlastný objednávkový portál

Propagácia vlastnej značky na sociálnych sieťach:

  • pekná a upravená FB a IG stránka
  • propagovanie svojej ponuky na sociálnych sieťach
  • online súťaže pre zákazníkov
  • cielene platené príspevky na podporu predaja

SPRÁVNE INGREDIENCIE

Jednou z najdôležitejších vecí, pri dobrej donáške, sú správne zvolené, kvalitné a chutné suroviny. Chuť jedla je hlavný dôvod, prečo sa zákazník vracia späť do reštaurácie. Bude jesť tam, kde si je istý, že jedlo príde chutné, teplé a pripravené z kvalitných surovín.

OBALOVÝ MATERIÁL

Dôležitý pri donáške je výber správneho obalu, v ktorom bude jedlo zákazníkovi doručené.

  • nepriepustný obal, ktorý nepretečie ak sa v jedle nachádza šťava alebo iná omáčka
  • obal, ktorý udrží jedlo v teple
  • ochráni jedlo pred kontamináciou
  • obal personalizovaný, pre konkrétnu prevádzku (logo, potlač)
  • vizuálne pekne zabalené jedlo, ukazuje zákazníkom kvalitu a úroveň prevádzky

OFFLINE SVET

  • profesionálne navrhnutý, pestrý a zaujímavý jedálny lístok, je krokom k úspechu
  • zákaznícke karty, kde za niekoľko objednaných jedál dostane zákazník niečo zdarma
  • zľavové kupóny a výhodné akcie
  • letáky, jedálne lístky do schránok a k objednávkam