Dnes je na trhu gastronómie veľká konkurencia. Reštaurácie majú na výber z množstva dodávateľov, u ktorých už nájdete naozaj čokoľvek. Veľa podnikov sa zameriava na čerstvosť jedál a niektorí kuchári budú prisahať, že z čerstvých surovín má zákazník úplne iný zážitok ako z mrazených.
Keďže sa zameriavame najmä na mrazený sortiment, dovolili sme si napísať pár slov na tému Frozen vs Fresh.
My v Street Food Service sa držíme hesla: ,,Frozen is the new Fresh“, čo v preklade známená: Mrazené je po novom čerstvé! Sami to dokazujeme pri našich produktoch, ktoré vďaka metóde šokového zmrazenia ostávajú dlhšie svieže.
Nie je však mrazené ako mrazené. U nás dbáme na precízne spracovanie každého výrobku, aby zákazník vždy pocítil vysokú kvalitu a čerstvosť.
Šokom mrazené hovädzie či kuracie mäso, pečivo i iné výrobky sú vyrábané tak, aby ich príprava bola rýchla a jednoduchá. Ich prípravu zvládne naozaj každý, čo ocenia prevádzky najmä v dobe, keď je v gastro priemysle nedostatok vyškoleného personálu. Vďaka prísne dodržiavaným receptúram pri jednotlivých výrobkoch, budú jedlá chutiť vždy rovnako či ich pripraví špičkový kuchár alebo brigádnik.
Počas pandémie sa mnoho prevádzok stretlo s veľkými stratami zisku a odpadom z jedla, ktoré nestihlo byť spotrebované. Pri príprave jedál z mrazených produktov, prevádzky eliminujú svoje straty na minimum.
Naše výrobky sú kalibrované a preto, že je možné ich pripraviť priamo z mrazeného stavu, si vyberiete len toľko, koľko spotrebujete. Vo Vašej prevádzke tak nebude dochádzať ku zbytočným stratám.